Fiprojin %0.25

Deri Spreyi / Ektoparaziter (İnsektisit - Akarisit)

BİLEŞİMİ
Her ml’de 2.5 mg fipronil içeren, renksiz, berrak, karakteristik kokulu bir çözeltidir.

KULLANIM YERİ / ENDİKASYONLARI
Köpek ve kedilerde; pire (Ctenocephalides spp.), kene (Rhipicephalus spp., Dermacentor spp., Ixodes spp.), pirelerden ileri gelen alerjik dermatitis (FAD), ısırıcı bit (Trichodectes canis, Felicola subrostratus) enfestasyonlarında tedavi ve kontrol amacı ile, sarkoptik uyuz (Sarcoptes scabiei var. canis) enfestasyonlarında tedaviye yardımcı olmak amacı ile kullanılır. Köpeklerde, pirelere karşı yaklaşık 2 ay süreyle; kedilerde, pirelere karşı yaklaşık 5 hafta süreyle ve enfestasyon yoğunluğuna bağlı olarak, kene enfestasyonlarına karşı 1 ay süre ile etkilidir. Hayvanın vücuduna yeni gelmiş pireler 24 saat içinde ölür.

KULLANIM ŞEKLİ VE DOZU
Lokal olarak deriye yaklaşık 10 - 20 cm uzaktan uygulanır. Veteriner hekim tarafından başka şekilde tavsiye edilmediği takdirde, her kg canlı ağırlığa 3 - 6 ml (7.5 - 15 mg fipronil/kg c.a.) uygulanır. Bu uygulama için kg canlı ağırlığa sprey 6 - 12 kez püskürtülür ve canlı ağırlığa göre ayarlama yapılır. Kıl örtüsünün deriye kadar ıslandığından emin olunmalıdır. Uzun tüylü kedi ve köpeklerde uygulanan Fiprojin %0.25 Deri Spreyi deriye penetre olur.
Doğal olarak kuruması beklenir. Havlu veya benzeri malzemeler ile kurutulmamalıdır.

GIDALARDA İLAÇ KALINTI UYARILARI
Gıda değeri olan hayvanlara uygulanmaz.

TİCARİ TAKDİM ŞEKLİ
Karton kutu içinde; 100 ml ve 250 ml’lik beyaz renkli polietilen şişelerde ve kutusuz olarak 500 ml ve 1000 ml’lik beyaz renkli polietilen şişelerde satışa sunulmuştur.